GRATIS FRAKT på alla beställningar. Fartyg från Stockholm.
Kundvagn 0

Frakt och betalning

När anländer mina varor?
Dina varor skickas iväg inom 24 arbetstimmar. Såvida inte du beställer på en helgdag, då skickas de tidigast iväg den kommande måndagen.
Hur mycket kostar frakten?
Fri frakt inom Sverige
Hur lång är leveranstiden?
3-6 arbetsdagar*
När du har fått ditt leverensbesked så börjar leveranstiden att gälla. Dina varor skickas från vårt lokallager i Stockholm i Sverige och leveranstiderna varierar mellan 3-6 arbetsdagar.
Observera: Ibland när beställningar är slutsålda på Stockholms sjöfartscentrum, skickar vi ut New York City, USAs fraktcenter. Vi gör detta för att se till att våra svenska kunder alltid lager produkterna. Om din beställning skickas från New Yorks leveranscentrum, skickas den snabbt och tar normalt 3-6 dagar.
* Detta är den aviserade leveranstiden som tillhandahålls av transportfirmor . Vissa leveranser kan ta längre tid i sällsynta fall där fraktbolaget upplever förseningar såsom väder. Vissa paket måste passera genom tullen att nå sin destination. Vi kan inte diktera hur lång tid det tar att bearbeta inkommande paket och kan inte ställas till svars för förseningar om tullprocessen.

Betalningsalternativ

Vilka betalningsformer erbjuder ni?
Via accepterar alla betal- och kreditkort.
Kan jag betala säkert?

Ja, vi använder PayPal som vår kortbehandlare. PayPal skyddar ditt köp från bedrägerier och försäkrar dig om att alla dina kortuppgifter skyddas.

Leverans Policy

På grund av många falska påståenden om en paketspårning visar en leverans scan, där förpackningen inte har lämnats vid en depå eller annan pick-up plats där det måste manuellt hämtas, vi kan inte utfärda paket eller återbetalningar för paket påstod sig inte ha tagits emot. Alla paketspårning visar uppdaterings skannar på specifika punkter i transitresa och vi har möjlighet att lokalisera paket om de levereras till en Postal Depot för pick-up. Om detta inträffar kommer vi att ge dig med spårningsinformation för att möjliggöra en framgångsrik hämtning av paketet från anvisad plats. Vi beklagar eventuella besvär detta kan orsaka.

Om din paketspårning visar ett "Return to Sender" skanna, kan det bero på en felaktig adress, eller om paketet levererades till en leverans Office eller Post Office och inte samlas in av kunden i tid. Om detta inträffar, kommer du att återbetalas inköpspriset minus kostnaden för frakt och returfrakten .