GRATIS FRAKT på alla beställningar. Fartyg från Stockholm.
Kundvagn 0

Kontakta oss

Vanliga ställda kundfrågor

Vänligen läs detta för att se om just din fråga har besvarats redan.

För frågor angående våra tandblekningsprodukter och Crest Whitestrips, vänligen gå till vår Vanliga ställda frågor-sida eller e-posta oss.

Var är mina varor? Det har gått 5 dagar sedan jag beställde.

Kom ihåg att vi vanligen skickar iväg inom 24 timmar efter ditt köp, och då börjar de 3-6 arbetsdagarna att gälla. Dessutom bör du förstå att detta exkluderar helgdagar i beräkningen. Kika också på ditt spårningsnummer som vi skickat ut i samband med leverensbeskedet. Vi har en leveranssiffra på 98% så du kommer att då dina varor :)

Vad händer om mina varor har stulits eller försvunnit?

Detta händer bara 2% av våra beställning. I dessa fall skickar vi dig ersättningsvaror, så du inte förlorar pengar!!! Vi vill alltid göra dig nöjd.

Vad gör jag om jag inte är nöjd med produkten?

Som det i vår Återbetalningspolicy så återbetalar vi dig utan några frågor. Du måste begära dina återbetalning inom 30 dagar efter ditt köp. Vänligen skicka ett e-postmeddelande till adressen nedan för att begära din återbetalning.

Har ni något telefonnummer jag kan nå er på?

Tyvärr har vi inte någon telefonsupport för nuvarande utan bara e-post och livechat vissa gånger. Vi förstår att vissa föredrar att prata direkt med någon och vi arbetar fortfarande på att ordna telefonsupport. De flesta frågor kan enklast besvaras via e-post.

Om du har övriga frågor, tveka inte att fråga oss. Vi gör vårt bästa för att svara dina frågor inom 24 timmar. Vi arbetar dock inte på söndagar så svar på helger kan ta längre tid.

E-Post: hej@caliwhite.com

Vänligen inkludera ditt beställningsnummer och namn när du skickar e-postmeddelande till oss. Du kan också svara på alla e-postmeddelanden vi skickar dig, inklusive bekräftelsemeddelandet. För att träffa vår kundtjänst besök vår Om oss-sida.

Pröva också vår livechat när den är uppe!